Для більшості киян Поштова площа буде недоступною

З 16 популярних пішохідних маршрутів 11 будуть зі сходами без пандусів. Велосипед доведеться нести у 6 з 9 можливих випадків. Таке дослідження щодо доступності Поштової площі для пішоходів і велосипедистів опублікувала Асоціація велосипедистів Києва.

Можливості для проходу пішоходів

Опрацьовано 16 популярних напрямків руху пішоходів.

З них пристосовані для інвалідів та пішоходів літнього віку: 5 (без долання сходів, зі заниженими бордюрами).

Не пристосовані: 11, з них за 3 напрямками людині доведеться долати троє різних сходів (вверх-вниз-вверх), за 6 напрямками – двоє різних сходів (вниз-вверх), за 2 напрямками – одні сходи.

Аналіз зручності пішохідних переходів

Найважче пішоходам та людям з обмеженими можливостями буде дістатися до Набережної, до Пішохідного моста та до самої пішохідної зони на площі.

Придатні напрямки для таких людей: з Подолу на Поділ, з Подолу уздовж Володимирського узвозу на Європейську площу.

Можливості для проїзду велосипедистів

Опрацьовано 9 найбільш популярних маршрутів серед велосипедистів.

Це маршрути, якими велосипедисти користуються переважно не для рекреації, а для транспортного сполучення: Троєщина-Центр, Дарниця-Центр, Оболонь-Центр.

а) Можливості руху для велосипедистів по дорозі

Якщо велосипедисти рухатимуться згідно з Правилами дорожнього руху – по дорозі, – то вони зможуть безпечно проїхати лише по одному з 9 маршрутів. Чотири маршрути по дорозі недоступні для велосипедистів, але це пов’язано із тим, що прохід до Пішохідного моста та Сагайдачного – зони для пішоходів.

Водночас, 4 популярні веломаршрути є небезпечними для велосипедиста, якщо він буде проїжджати їх по дорозі. Небезпека полягає у тому, що велосипедист при заїзді на естакаду або у тунель мусить перелаштуватися у другу-третю смугу, або при виїзді з цих ділянок опиниться у другій-третій смузі. У випадку проїзду по Набережному шосе в бік Оболоні, і у зворотньому напрямку, велосипедист двічі опиняється у другій-третій смузі. Це особливо небезпечно, бо швидкість водіїв автомобілів на без-світлофорних розв’язках очікується високою.

Аналіз можливостей проїзду велосипедистів по дорозі. Червоними точками позначені місця, де велосипедисту небезпечно перелаштуватися і проїхати (перелаштування у другу/третю смугу, виїзд з другої/третьої смуги)

б) Можливості для проїзду велосипедистів по пішохідній зоні

Велосипедисти можуть скористатися пішохідною зоною для проїзду по популярних маршрутах.

У такому випадку, з 9 напрямків вони безперешкодно можуть проїхати лише по трьох. По шести інших маршрутах велосипедисти змушені будуть нести велосипед у руках: по двох маршрутах – долати троє сходів (вниз-вверх-вниз), по трьох маршрутах – двох сходів (вниз-вверх).

Водночас, проїзд по пішохідній зоні заборонений для велосипедистів згідно з Правилами дорожнього руху, у випадку якщо не встановлені дозволяючі дорожні знаки та таблички.

Варіанти руху велосипедистів пішохідними зонами

Таким чином, з 9 найбільш популярних веломаршрутів тільки по 1 можна подолати без перешкод: проїзд Сагайдачного – Володимирський узвіз з боку фунікулеру (але тільки у випадку, якщо Сагайдачного буде пішохідною).

Ще три веломаршрути можна подолати по пішохідній зоні (з порушенням чинних Правил дорожнього руху).

Інші п’ять веломаршрутів виявляться непридатними для проїзду велосипедистів: або через значні небезпеки при русі по дорозі, або через велику кількість сходів.

Рекомендації

Зважаючи на те, що Поштову площу неможливо обійти або об’їхати, а також через значні туристичні і велотранспортні потоки через площу, враховуючи, що під час швидкісного будівництва уже неможливо облаштувати зручності для велосипедистів у межах автомобільної розв’язки, необхідно забезпечити безперешкодний і зручний рух пішоходів, людей з обмеженими можливостями та велосипедистів через Поштову площу, а саме:

1) Забезпечити широкими похилими пандусами усі спуски та підйоми, наявні на Поштовій площі у пішохідній зоні. Ширина пандусів має бути від 4 м, кут схилу не більше 5 градусів.

2) Забезпечити заниження усіх бордюрів на території площі та прилеглих територій. Для зручності людей на візках заниження має бути „в нуль”.

3) На в’їздах до Поштової площі забезпечити заниження бордюрів для вїзду велосипедистів з дороги і розмістити таблички „Крім велосипеда” під дорожніми знаками „Пішохідна зона” – або іншим чином позначити дозвіл велосипедистам пересуватися через пішохідну зону Поштової.

Тимчасове знакування пішохідної зони з дозволом руху велосипедистів, м. Львів (Фото: http://www.velolviv.org)

Фотографія члена Асоціації велосипедистів Києва Ігора Тищенка

Схеми газети “Сегодня”, червоні та зелені точки та стрілки на схемах – Асоціації велосипедистів

Аналіз і таблиця Асоціації велосипедистів Києва

Підтримати Поштову площу волонтерською роботою або пожертвою

Advertisements

One thought on “Для більшості киян Поштова площа буде недоступною

  1. Пінгбек: Поштова площа: що ми отримаємо після реконструкції | Поштова площа

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s