Наші вимоги

Поштова площа знаходиться у старому Києві, і є не тільки транспортною розв’язкою, але й точкою тяжіння для киян і туристів.

Через Поштову площу проходять 3 основні напрямки руху велосипедистів та пішоходів (Поділ – Труханів, Поділ – Хрещатик, Набережна – Поділ).

Тут знаходиться найбільш доступний вихід на набережну Дніпра та виходи з популярних туристичних принад – фунікулеру та парку „Володимирська гірка”. Саме через Поштову площу люди йдуть на Пішохідний міст та на Труханів острів.

Після реконструкції усі перелічені напрямки руху пішоходів та велосипедистів залишаться, тому важливо розглядати Поштову площу не тільки як автотранспортну розв’язку, а як розв’язку пішохідну та велосипедну. Аби значні потоки пішоходів та велосипедистів не заважали один одному, і всім було місце на новій площі, пропонуємо наше бачення Поштової площі.

Поштова площа – доступна зона для пішоходів та людей з обмеженими фізичними можливостями

  • Жодних сходів, бордюрів, перешкод на площі та під нею

Усі перепади висоти на території площі та у підземних переходах варто робити похилими пандусами, щоб люди з обмеженими можливостями та літні пішоходи могли пройти їх без перешкод.

  • Спуск у підземні переходи = пандуси шириною 10 м

Якщо є похилий спуск і сходи, люди обирають похилий спуск. Тому, аби забезпечити безперешкодний рух великої кількості пішоходів і велосипедистів, необхідно забезпечити тільки пандуси як входи в підземні переходи, і ніяких сходів.

Ширина 10 м пропонована, виходячи з розрахунку „4 метри для велосипедистів, 6 метрів для пішоходів”.

Варіант підземних переходів „сходи + з’їзди для візків” категорично не підходить! Люди на візках не можуть самостійно і безпечно користуватися такими з’їздами.

  • Кут пандусів – не більше 6 градусів

По схилам з більшим градусом люди на візках або будуть некеровано котитися вниз, або не зможуть самостійно піднятися.

  • Тротуар на Володимирському узвозі з боку Дніпра має залишитися

Тротуар має бути зручним для пішоходів та людей з обмеженими фізичними можливостями: бордюри занижені в нуль, а у місці виїзду автомобілів з-під торговельного центру – підняття виїзду на висоту тротуару, щоб машини пригальмовували.

Поштова площа – зручна велотранспортна розв’язка

  • Рух велосипедистів через площу дозволено

Наприклад, табличкою „Крім велосипедів” під знаком „Пішохідна зона” або знаком „В’їзд заборонено”.

  • Жодних сходів, бордюрів, перешкод на площі та на під’їздах до площі

Усі підземні переходи = пандуси шириною 10 м. Жодних сходів, бордюрів, перешкод на площі та на під’їздах до площі. Занижені бордюри, немає бровок.

  • Велорух не перетинається з головними напрямками руху пішоходів

Траекторії руху велосипедистів не перетинаються з очікуваними потоками пішоходів, зокрема, не проходять біля входів в ТЦ.

  • Напрямки велоруху відмічені на площі

Рекомендовані траекторії руху велосипедистів через площу позначені спеціальними позначками на поверхні, або виділені кольором.

I-biking-seville

Поштова площа – об’єкт тяжіння відпочиваючих та туристів

  • Автомобілі не можуть заїжджати на площу

Їхній заїзд фізично унеможливлений за допомогою клумб, стовпців

  • Уся площа рівномірно освітлена

Немає темних закутків та небезпечних ділянок

  • Захоплюючий і надихаючий ландшафтний дизайн

Це може бути Science Park, де можна на практиці вивчити фізичні явища. Або місце з громадськими шезлонгами для відпочинку. Тільки не фонтан і бетон!

school18_b

  • Необхідна тінь!

Потрібно більше дерев, кущів, газонів. Улітку плитка буде нагріватися дуже сильно, і площа з місця відпочинку перетвориться на пательню.

  • Зупинка громадського транспорту розташована зручно

Підтримати Поштову площу волонтерською роботою або пожертвою

2 thoughts on “Наші вимоги

  1. Пінгбек: Звітуємо про активістську роботу по Поштовій | Поштова площа

  2. Пінгбек: Тест-драйв естакади на Поштовій: небезпечно для пішоходів, zero tolerance для велосипедистів, сумнівна цінність для водіїв | Поштова площа

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s